Veelgestelde vragen

Kan ik ook onderdelen bestellen?

Jazeker bij 95% van alle CP producten zijn onderdelen los te bestellen.

Hoe kan ik deze vinden?

Laat ons weten om welk type machine het betreft, u ontvangt dan van ons een “exploded view”, waarna u heel gemakkelijk kunt aangeven om welk onderdeel het gaat.

Kan ik retourneren?

Dat kan altijd, maar neem van te voren eerst contact met ons op, zodat we gezamenlijk kunnen bepalen hoe e.e.a. volgens de richtlijnen van www.luchtgereedschap.nl opgelost kan worden.

Hoe kan ik contact opnemen?

Kan ik op rekening kopen?

Jazeker, alleen de eerste keer zal de factuur voldaan moeten zijn, voordat uw bestelling verzonden word.

Kan ik vooraf een offerte ontvangen?

Ja vanzelfsprekend, middels het contactformulier, vul al uw gegevens in, en vergeet vooral niet te vermelden over welke producten u een offerte wilt ontvangen. Luchtgereedschap.nl zal dan met de uiterste zorg een offerte samenstellen en deze zo snel als mogelijk toe zenden.

Kunt u ook voor personaliseren van bestelde producten zorgen?

Dat kunnen we in eigen huis voor u realiseren, van het in bedrijfskleuren spuiten tot het plakken van bedrijfslogo’s op de machines. Alles vooraf geoffreerd aan u.

Is reparatie en/onderhoud bij u mogelijk?

Natuurlijk verzorgen wij dit voor u.

De verzendkosten zijn voor uw rekening en na ontvangst zal u eerst op de hoogte worden gebracht van de eventuele kosten om de machine weer gereed te maken.

Kan luchtgereedschap.nl ook adviseren?

Vanzelfsprekend, wanneer u advies wilt over aanschaf van gereedschap, ringleiding en aanverwante producten voor persluchtsysteem, maken wij graag een afspraak met u. Wij komen graag bij u ter plaatse om hierover met u te spreken.